Восени цього року аудиторський гігант Deloitte провів дослідження швейцарської годинної індустрії, проінтерв'ювавши 70 топ-менеджерів та майже 6000 покупців місцевого швейцарського ринку та основних експортних ринків індустрії: Китаю, Франції, Німеччини, Гонконгу, Японії, ОАЕ, США та інших. На підставі отриманих даних було складено цілісний і всеосяжний аналіз, розбитий на три основні частини: аналіз поточного стану індустрії, дослідження купівельних звичок і рішень, та огляд методів адаптації індустрії та ринку до мінливих світових обставин (у тому числі СOVID та війна в Україні). Ось його ключові положення:

Іван Гопей, за матеріалами Deloitte

Ссылка на статью:
https://luxwatch.ua/watch-news/view/5759